Rabu, 24 Jun 2009

Apa khabar semua???

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kengkawan yang sudi menjadi pembaca setia blog ini...sori tak sempat updates blog nie sebab saya sibuk menguruskan majlis perkahwinan adik ipar saya pada 06.06.2009...belum sempat penat lelah kenduri kawin tu...saya di cemaskan pulak dengan kesakitan nak bersalin isteri saya pada 08.06.2009...nak dijadikkan cerita...pada 09.06.2009...puteri permata hati saya selamat dilahirkan pada jam 12.15 tengahari dengan berat 3.63 kg...lega lah dihati saya kerana kedua-dua insan yang saya sayang selamat...bila dah dapat anak, perasaan tu jadi lain...masa mula-mula mengqamadkan anak itu satu perasaan yang tidak pernah hadir datang dari lubuk hati saya...sangat lain...mungkin itulah perasaan yang ada dalam diri semua bapa di dunia ini...terharunya...balik ke rumah...mak mertua dah bertanya...apa nama anak tu kau nak letak nanti????timbul pula tanda tanya yang membuatkan aku bengong dekat nak seminggu...nampak mudah...tapi nama tu lah yang anak kita akan bawa sampai ke mati...kalau salah bagi nama...susah budak tu nanti...saya nak bagi nama panjang pun takut salah...nak bagi nama pendek pun takut salah...jadi serba salah sudahnya...nasib baik bapak mertua membantu...dan akhirnya nama anak saya pun di gubah....dan akhirnya menjadi.....Rudilah Binti Mohamad Fadli...penyeri hidup saya...esok saya masukkan gambar baby saya dalam blog ini...bagi kengkawan tgk...banyak jugak benda yang saya tak tahu menjadi tahu selepas kelahiran baby ini...abang sayang syg(sape lagi...isteri aku la) dan baby kita...jaga baby kita baik2...pantang elok2...abg pun tgh puasa nie 2 bulan...he3...

1 ulasan:

  1. Waahhh... TAHNIAH Lee dapat baby girl. Jadi BAPAK juga ko akhirnya yer??? Jaga lah baby ko elok2...moga2 dapat jadi insan yg solehah... ceewaahhh... Sempat lagi sebut tang 'puasa' tu ek!!

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.