Selasa, 30 Jun 2009

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

kembali ke sekolah....aku sampai sekolah pukul 6.40pg td...terawal la pulak...sampai2 jer aku tengok pejabat sekolah tak bukak lagi...mesti Cik Khalid tak keje hari nie sebab dia dah datang kerja hari sabtu ari tu(sekolah ganti)...aku pun apa lagi...turun la ke kantin dan mencari apa makanan yang Cik Kah masak untuk kantin hari ini...hari nie aku sarapan mee goreng dan air teh o...selesai jer sarapan aku naik semula ke pejabat sebab HJ Sadon dah buka pejabat sekolah...aku pun mengambil peluang menulis nama yang pertama...hari nie GB, Norlizam, Nurasyikin, dan Helmyazizul tak ader kat sekolah...masing-masing ader hal...sekolah macam biasa la...ader cikgu ker takder cikgu ker tetap sekolah...cuma kena kerja lebih sikit la bila guru tiada nie...hari nie mungkin aku akan ke palong 1 untuk menghantar mak aku pergi berubat...kesian pulak aku tengokkan mak aku tu asyik sakit kaki dari awal tahun ari tu...aku harap mak aku akan cepat sembuh lepas berubat nie...untuk isteri tersayang dan baby tersayang...ayah doakan kamu berdua selamat dan sentiasa di lindungi oleh Allah dari malapetaka dan fitnah manusia...jangan risaukan ayah di sini...ayah di sini sihat2 sahaja...untuk syg abang, kuatkan semangat, selamat berpantang, abang sayang syg...muahhhh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.