Jumaat, 8 Januari 2010

SELAMAT TAHUN BARU...

Assalamualaikum...

Apa khabar kengkawan semua...lama juga aku tak membuat catatan kat dalam blog aku nie...bukan lah sibuk atau kerana ada hal lain...aku cuma dapat membuat cacatan kat dalam blog ini hanya apabila aku ada kat sekolah kerana di sekolah ajer aku dapat membuat cacatan dan luahan rasa ini...

Agak2nya bagaimana azam kita pada tahun ini...adakah kita dah mencapai azam yang tahun lepas???adakah perlu kita teruskan atau mengabaikan azam yang tahun lepas???...bagi aku apa pun azam kita untuk tahun ini diharap azam yang ingin ditunaikan tu biarlah yang baik2 aje...aku pun memasang azam yang baik untuk tahun ini...aku berazam untuk berfikiran positif dan berharap semua kerja yang aku buat dapat di siapkan dalam masa yang ditetapkan...

Apa pun...aku ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU...selamat berjaya...selamat meneruskan perjuangan hidup...selamat kembali bekerja bagi rakan2 guru di seluruh Malaysia...semoga kita berjaya mendidik anak2 murid kita menjadi manusia yang berguna kepada agama bangsa dan negara...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.