Jumaat, 15 Mei 2009

Assalamualaikum...

Hari ini aku agak sibuk ...bukan agak lagi dah memang sibuk...kerja terlalu banyak...aku cuma dapat siapkan LAPORAN KEROSAKAN PERALATAN KOMPUTER je....bendealah untuk lapor kerosakan komputer...ADDAP aku tak sempat buat lagi....AUDIT NILAI pun aku belum sempat buat lagi....EMIS ONLINE pun aku belum sempat buat lagi...banyaknya kerja...tapi bila aku balik umah dada aku jadi lapang...melihat isteriku yang sedang menunggu masa aje melahirkan permata hati aku...aku sangat gembira...Hari nie aku nak balik kampung isteri aku...nak jumpa mak mertua dan adik-adik ipar aku...seronoknya melayan kerenah mereka...mungkin agak memenatkan tapi aku bersyukur kerana dapat menjadi abang mereka...he3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.