Rabu, 13 Mei 2009

Hari rabu 13/05/2009

Assalamualaikum...

Hari nie aku ada kursus emis online kat PKG Buluh Kasap...agak menarik jgk...
emak aku ader telefon td...dia tanya bila nak beli anak ayam...aku cakap nanti nanti la...aku ader kursus...
orang umah aku plk hari nie ader sikit pening kepala...maklum la, ibu mengandung...
aku pun ader sikit risau jgk nie untuk menyambut orang baru...doktor ader bg tarikh jangka lahir...mungkin 19.06.2009...tapi aku rasa mungkin tak lama lagi...mungkin hujung bulan mei nie baby aku keluar...tak sabar rasanya nak jadi ayah...aku kena la berubah...kena la banyak muhasabah diri...tapi apa-apa pun aku sayang sangat isteri aku sebab bagi permata hati ku yang pertama...abang sayang syg...muahhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.