Isnin, 11 Mei 2009

PERHIMPUNAN PAGI 11/05/09

ASSALAMUALAIKUM...WBT...

Hari ini aku bengang sikit...bos aku memalukan aku kat perhimpunan pagi di hadapan murid-murid sk spang loi...malunya aku...mana aku nak letek muka...hari nie aku takder mood nak buat keje...sakit hati ader...menyampah ader...meluat ader...macam-macam perasaan ader hari nie...kecewanya aku...memang salah aku sebab tak ingat waktu aku bertugas...tapi ingatkan la aku...aku nie manusia biasa...kengkadang terlupa...kengkadang alpa...tapi jangan la memalukan aku di hadapan anak-anak kesayangan aku...aku malu...malu...malu...
Ini ke yang dikatakan profesional????rasa macam nak tukar sekolah aje...takpe...hari nie hari kau...kalau kau rasa kau bagus sangat...kau tunggu la...kau tengok la nanti...kau tahu la nanti...langit tinggi ke rendah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.