Isnin, 25 Mei 2009

Perhimpunan Pagi dan Latihan Kebakaran


Assalamualaikum...

Aku terasa lapang dada dan ringan jer kepala nie...hehehehe...bos takder...memang la senang hati...pagi2 aku dah gi sarapan...kuih gelang sira dgn sambal..mmg kesukaan aku...dek kerana bertenaga sangat aku amik ngajar tahun 3 dan tahun 4 sekali arung...heheheh....lepas kelas aku bedal pulak nasi lemak...tgh mkn ada latihan kebakaran plk...maleh tul aku nak gi tp ku gagahkan jgk kaki....hari nie aku dapat surat tunjuk sebab sebab tak datang taklimat....maleh nak datang sebenarnyatapi aku buat jer la surat dengan alasan sebab isteri tak sihat.... pastu pengawal keselamatan mintak masukkan lagu dalam handset dia....ku pun 'tolong' jer la...pkl 11 aku ader kelas KT thn 4.....abis mengajar pkl 12...ingat nak cabut awal...heheheh....hari nie hari gaji oiiii....gaji oiiiiii....semua nak kena selesaikan....duit kereta....bill semasa....dan barang dapur....buku adab belajar pun aku kena siapkan tu...sebelum jumaat aku kena bagi kat bdk2...audi nilai pun kena siapkan...peningnya kepala...tapi aku buat selamber jer...yang penting kita happy...apa yang penting....kerjasama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.