Rabu, 20 Mei 2009

RABU - 20.5.2009

Hari ini hari kedua peperiksaan pertengahan tahun....Aku tak banyak kena jaga exam hari nie...tp keje aku berlambak2....kalau joget lambak takpe la...hehehehe....pagi2 GB dah bagi faks kat aku yang menunjukkan aku tak buat keje...padahal aku dah berhempas pulas menyiapkan keje tersebut semalam...takpe la...aku cari jalan penyelesaiannya...apa boleh buat...aku penjawat awam yang tak ada apa2 kuasa untuk membantah....petang nie pulak aku ada LDP HEADCOUNT...start pukul 1 - 3 ptg....kaki aku punya la sengal hari nie...sengal2 sangat...sabar je la...aku takde kejekan....hehehehe...kepada yang membuka blog aku nie...aku nie tak pandai sangat nak meghias blog aku nie....sesape yang rajin nak mengajar aku camner nak mencantikkan blog aku nie...dipersilakan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.