Jumaat, 22 Mei 2009

JUMAAT YANG PENUH BERMAKNA....

Assalamualaikum...

Aku suka ari nie....sebab esok cuti...aku nak balik kampung...hehehehhe....keje aku pun dah selesai...banyak yang aku dah siapkan kecuali update laman web sekolah dan emis online, tanda kertas soalan PJ dan buat Audit Nilai...takper...kerje senang jer tu...aku siapkan minggu depan...hehehehe...buat Cikgu Chun, aku nak mintak tunjuk ajar dari kamu nie....Tolong la ajar aku mengindahkan dan mencantikkan blog nie...aku tak berapa pandai la...mintak tunjuk ajar...aku baru jer berjinak2 dalam arena blog nie...tolong yer kawan...hehehehhe....bye

1 ulasan:

  1. Aiii, Li... buat laman web sekolah boleh x kan nak buat laman blog tak boleh?? Aku pun sama, baru nak berjinak2 dengan blog ni. Main try and error je, lama2 dapat lah jugak skit2. Nak blajar boleh...kawan x penah kedekut ilmu pun. Selagi apa yg kawan tahu, kawan boleh ajarkan.

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.